19.3.10

T_T

Plan yang diaturkan untuk aku dalam 3 minggu akan dtg...

  • 22 - 26 mac ~ summit, subang jaya, review kurikulum
  • 29 mac ~ 1 april - keje cam biasa
  • 2 - 11 april ~ netrider challenge, training center shah alam (member aku terus buat bunyi runut cerita Knightrider bila aku sembang dengan dia pasal benda ni.. nak je aku tarik bibir dia pastu taruk dekat rantai basikal anak jiran aku dekat dengan dgn dia punya prewel mati pastu kayuh pelan-pelan, lepas kayuh depan kasi kepit bibir dia antara rantai dengan prewel mati tu, kayuh ke belakang balik...ulang sampai puas... kasi siksa dia lama sikit...)

ada sedikit anomali pada tarikh 2 - 11 april tu.. aku rasa janggal.. ada sesuatu tak kena, aku check balik..

MISERY INDEX PUNYA GIG KAT SINGAPORE 9 HB APRIL... @#$#@!@#$%^&!!!!!!!!....

adakah pengorbanan aku ambik cuti itu hari sia-sia? part ni aku rasa tak kot..

tapi kadar indeks kesedihan hari ni nampaknya meningkat lagi kerana ada sorang kutu peminat tegar "kugihuha" rasa bengkek dalam hati tak dapat pegi... izinkan saya sekali lagi...

@#$#@!@#$%^&%^&^$##$%%^%$!!!!!!!!... opss, telebey sudaa... T_T .......


nota buku lali,
"kugihuha"kumpulan gitar huru-hara.. "kugiran" kumpulan gitar rancak kan? blh kot pakai terma ni..

0 comments: