2.3.10

kena main

aku rasa aku kena main ah.. real punya..

aku dah ada experience kena main ni sejak blajo dulu.. cepat sangat percaya ngan orang..

nama je dengar grindcore .. assuck, birdflesh, napalm death (dah tentu-tentulah kan), ent ngan ntah apa bala lagi, tapi bila nampak org tgh susah, sedih, crita kaw2 punya dgn penuh perasaan.. jiwa sepultura aku luntur jep, can not refuse, can not resist..

dulu masa dok umah bujang, dekat rm300 selamba je aku kasik kat satu mamat bohjan ni sebab dia kata nak bawak satu budak bosia ni ke jalan yang benar.. masa tu tgh belaja lagi.. baru dapat pinjaman mara... ingat malaon tu nak bayar balik.. sampai skang lesap... ngan 300 aku, ngan bohjan, ngan bosia tu smua skali jalan... nasib baik aku tak kasi pinjam motor kriss BFB 779 aku skali.. aku pon tak tau laa plak mamat tu bohjan...

tu belum crita lagi kena rip off beli stuff.. cd, zine, kaset, tshirts band.. malaysia ngan oversea sama je..

tapi kali ni tak libatkan duit.. fizikal memang tak nampak.. tapi hati sape yang tau.. kan?

nih aku nak kasik quote skit dari pakcik Abraham Lincoln,

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time."

Err.. aku tau excerpt dr quote ni Encik Bob Marley pon ada sebut gak.. tapi dia sebut cenggini;

"You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time."

tapi originnya Lincoln lah.. tu pon ada org pertikai kata member dia si Barum dak sarkas tu yang punya idea.. korang carilah sendiri eh?

so to that somebody, don't play2 laa.. Alicia Keys once said;

"You confusin me
What you say to me
Don't play with me
Don't play with me.
Cause what goes around, comes around.
What goes up, must come down"

so you better watch out!!! 3 tanda seruan aku boh tu... tak paham2..

p/s aku kalau marah memang cakap omputeh beb..

2 comments:

mymindsmine said...

Haha..Jaga2 La Dgn Bopb,Jgn Main2..

Unknown said...

don't play-play arrr.. ahahaha