14.3.10

motivasi pagi



satu sesi motivasi pagi yang tepat-stepet-ke-muka-macam-kena-pelempang-backhand-disusuli dgn starlet-dan-satu tiger uppercut penangan sagat....

"stop watching fu**ing LOST!" ... hahaha..


ayat seterusnya ni takde kene mengena dengan video kat atas..

"stop watching fu**king Halimah Jongang!!! Fatimah Juling!!!"

Get a life... aku tgk budak kecik skang dah sing along lagu tu dgn gembira... buat kerja tak pikir akibat...



nota buku lali.
tido balik best ni.. kol 10 kang bangun lah balik.. nama pon hari ahad kan??

5 comments:

kamal sabran said...

salam perkenalan :)

kamal sabran
SGE

mymindsmine said...

Nice !..Thanks Bro.

Unknown said...

kamal sabran: salam perkenalan, space gambus experiment buat rahang aku jatuh sebentar.. hehehe.. tlg jgn berhenti brader...

amir: i loike... hehehe(sorilah guna "loike2" punya frasa ni, baru berinteraksi dengan student tadi.. jiwa rasa muda kejap)... :)

the artist and i said...

ya ya. halimah jonggang tu sapa? adehh.. sana sini halimah jonggang. budak 5 tahun pun halimah jonggang. ada nampak kat info astro tu tapi mmg tak tekan tak rasa nak tengok pun.

patut budak-budak ni kena banned dari benda macam tu. suruh tengok animal planet saja! hahaha.. tengok halimah jonggang, gaya cakap pun dah macam orang tua-tua.

Unknown said...

ms weed,
apa yg diceritakan kat aku, crita tu nak mengajak kita respek kat org2 yang ada sifat2 ni (jongang, juling, etc..), org dewasa memang boleh paham konsep tu (tapi aku yakin bukan 100%)... tapi budak2 kecik ni akan terpengaruh dgn sesuatu yg popular, catchy.. peduli apa pasal isi cerita tu.. tapi lagu tu yang buat budak2 ni terpengaruh..

masa aku dok jln2 kat area taman aku duduk, budak2 umor 4-5 tahun dok nyanyi lagu tu ngan gembira, mak dia kat sebelah senyum2... tak nampak tanda2 nak bagi nasihat pon...