6.3.10

apa cerita harini?

ok... hari ni rasa lain skit.. terbangun awal pg tadi.. 5.30 am dah celik.. dengar kat luar sudah hujan... alhamdulillah.. kalo tak sebelum ni rasa mcm nak jadi peti ais... bahagian orang taruk air batu tu.. tiba2 mata rasa berat balik.. sambung tido balik.. tak yah risau... dah set alarm kol 6.oo am..

:::::::::::::::::::

sedar2 6.30am.. apasal leh tak dengar pulak alarm yang aku letak lagu nuclear assault - critical mass tuh..fuh nasib baik tak telajak.. kalo tak dah satu hal nak qada'...
lepas abis tunai kewajipan.. tiba2 rasa mcm nak buat list to do arini... supposed kena ke kebun... hujan lagi.. tak jadi kot.. bapak aku pon tak call...

here's the list...

  1. basuh baju
  2. setelkan baju nak donate
  3. kemas balik bilik... tu hari dah kemas.. tak smpai 2 hari.. kecah balik.. 5s aku tunggang langgang lah..
  4. gejobos/rewang umah cikgu Harun...
sikit je pon.. ngada2 nak ada list... tolong jgn menyampah.. aku yakin sblum kol 2 dah setel sampai list nombor 3.

no 1.. dah stat.. kol 7 lebih tadi... mesin aku bukan automatik masukbaju-bilas-masukairbalik-spin-bilas-kering sendiri punya jenis... nak kena bilas sendiri n keringkan sendiri...

no 2.. dari lepas masuk baju dalam mesin tadi smpai skang.. kol 10.15... tak setel lagi.. jgn kata setel.. stat pon tak.. dok atas katil n perati baju 2.. kalo daya tenung aku kuat boleh tebakar baju2 tu.. time2 camnilah baru terasa nak jadi Harry Potter boleh setelkan keje ni pakai kuasa tenung je... tapi parents aku orang biasa je.. dia kena at least sorang dari side mak atau bapak yang ada keturunan magic2 ni...

aku kalo bab mengemas ni memang takde strategic plan lah mcm kptm tu...

aku rasa pasal tak sarapan lagi kot... tu yang otak ni sangkut nak mencambahkan pemikiran yang analitikal untuk plan kemas bilik ni.. dan menyebabkan tenaga aku kurang untuk menggerakkan plan tersebut(ini adalah alasan)...

kalo no 2 tak stat lagi.. no 3 pon akan terganggu.. dia mcm chain reaction lah kan... (ini juga adalah alasan)..

tapi yang sebenar-benarnya ada satu makhluk yang dah lama folo aku.. sejak aku kecik lagi.. ada beberapa plan yang besar-besar yang aku nak buat terganggu dan tak leh setel pasal makhluk ni... pengamal perubatan alternatif pun mesti tak konfiden boleh pulihkan benda ni.. member pernah syorkan aku ikut jemaah tabligh.. tapi makhluk tu lagi kuat penangan dia... makluk itu diberi nama M.A.L.A.S... smua org ada bela makhluk ni sebenarnya.. tinggal kuat ngan tak kuat je... mcm resdung gak lah..

tapi aku pecaya alasan aku yang pasal sarapan tu yang buatkan keje2 aku tak setel2 lagi arini.. so aku nak kuar jap.. cari lontong ke, pecal ke, dan aku aku yakin aku boleh kalahkan makhluk tu selepas aku balik nnti...

nantikan je lah apa nak jadi lepas ni.. sarap dulu jom....

nota tumit..
soundtrack aku pagi ni dari janda Jason Rae
... err mp3.. cd belum cari lagi.. dapat gaji nantilah cari.. collectible item ni.. dan aku tau aku penah klaim aku budak grindcore sebelum ni.. tapi rilek arr jo... ingat budak grindcore tadak taman ke dalam hati???

0 comments: