21.6.10

Tak puas...

Sekarang ni semua orang tak puas hati dengan semua orang... Mak Andeh tak puas hati dengan Pak Pandir, Hang Jebat tak puas hati dengan Hang Tuah, Uda tak puas hati dengan Dara, Arjuna tak puas hati dengan Srikandi, Fasha Sandha tak puas hati dengan Tiz Zaqyah, Ifa Raziah tak puas hati dengan JAIK, budak-budak England tak puas hati dengan David James... tu belum masuk politik lagi, kerja lagi...

Aku... ada yang tak puas hati dengan aku ke..?? Tapi yang pastinya darah aku dah naik....



nota tumit...

"Nearly all men can stand adversity, but if you want to test a man's character, give him power" ~Abraham Lincoln
err.. yang ni termasuk perempuan sekali ye....

2 comments:

Ila Adilah said...

aku penin aku penin

Unknown said...

makin pening seseorang itu untuk menghayati sesuatu karya itu, maka makin artlah karya itu... ~anonymouse