20.6.10

Marah nampak...


"Sekarang ni ada barang yang dah rosak.. ko pegi laa cepat setelkan...!!!"

"Lek arr... jap lagi aku pegi arr..."

"Ko lek-lek.. kang sampai tahun depan baru setel...!!!"


"Huh.. singa..."


"Apa dia...!!!!!"


"Menawan keluarga bahagiaaa... tak de apa-apa...ni ha.. ada budak tanya kat ym, brand mesin jahit yang best.. aku bagi tau laa.. Singer..."

Satu jelingan setajam pedang samurai menusuk ke arah susuk tubuhku...

Hidup kena macam
fighter pilot beb.. must know how to make a split second decision.... kalau aku bagi tau dia garang macam singa... dah tentu kena ngap....

Ada sesetengah orang dapat ilmu "kaver lain" ni dari keturunan... yang lain tu hanya boleh didapati melalui pengalaman je...






nota keting...
aku rasalah kan... ada satu garisan halus yang membezakan antara menjadi sopan dengan menjadi hipokrit... aku rasalah...

1 comments:

Anonymous said...

singa....?? huh.....