2.1.11

Hayun kepala.... (satu penyesalan yang indah)





Semalam aku headbang...

Hari ni aku menyesal...

Sekian..



Nota leher terkehel 1...

tapi berbaloi bre.. Demisor beb.. Demisor...
thanks for all the nostalgic songs.. walaupun aku tak ada semua stuff Demisor (ni mesti yang label aku tak true nanti nih..) tapi Demisor adalah band grindcore terawal dari Asia yang aku kenal.. terima kasih untuk Time to Act, terima kasih untuk Dead Shall Rise dan terima kasih untuk semua lagu yang Demisor bawa semalam... kesannya.. seperti di atas... kehkehkeh.....



Nota leher terkehel 2...

Headbanging is a type of dance which involves violently shaking the head in time with the music, most commonly in heavy metal and rock music. ~http://en.wikipedia.org/wiki/Headbang


headbanging (uncountable)~
A type of dance associated with rock or heavy metal music, in which the head is shaken violently in time with music ~ http://en.wiktionary.org/wiki/headbanging

2 comments:

Dr. Bentara said...

hahaha... padan muka!

Selamat berblogging. Ko punya blog dah masuk bloglist aku. Aku akan pantau ;)

Unknown said...

Terima kasih brader Ben... hidung agak kembang sebab otai dah mengelistkan blog ini...